Počet položek: 0 0 Kč

Doprava a platba

 

 

Právě probíhá akce, kdy je dopravné do BALÍKOVNY od dvou kusů zboží v objednávce zdarma.
To znamená, že pokud se vám podaří objednat libovolné dva kusy i různého zboží,
dopravné za vás platíme my.

Pokud si objednáte pouze jeden kus zboží,
vůbec nevadí, ale pak platí naše standardní ceny dopravy a to:
Zásilkovna 69 Kč | Doručení 1-3 pracovní dny.
Zásilkovna domů 89 Kč | Doručení 1-3 pracovní dny.
Kurýrní služba  PPL 99 Kč | Doručení 1-3 pracovní dny.
Parcelshop - PPL 69 Kč | Doručení 1-3 pracovní dny.
Česká pošta – Balíkovna 69 Kč| Doručení 2-3 pracovní dny.

 Balíkovna na adresu 99 Kč Doručení 1-3 pracovní dny.
Česká pošta  Balík na poštu 89 Kč Doručení 1-3 pracovní dny.

SERVIS TELEFONU DOPRAVA
Odesílání přes Zásilkovnu a zpět k vám zdarma
Svoz na opravu - kurýr PPL Vyzvednutí a doručení zdarma
Většinu oprav jsme schopni zrealizovat do tří pracovních dní od zaslání přístroje do našeho servisu.
Objednávky uskutečněné do 12:00 odesíláme do 24 hodin.
Průměrná doba dodání 3 pracovní dny.
Osobní odběr | Není možný.

Upozornění pro zákazníky!
Skladová dostupnost je aktualizována v pracovní dny jednou za 24 hodin
a v ojedinělých případech se může lišit.
Pokud tato situace nastane,
budeme Vás neprodleně informovat na email či telefon uvedený v objednávce.

 

Způsob platby

Platba při doručení (Dobírka) 59 Kč
Platba kartou online zdarma
Platba převodem na účet Fio Banka zdarma
(2401175468/2010, jako VS uveďte číslo objednávky)
Nákup na splátky COFIDIS | ESSOX

Informace k platební bráně:

Poskytovatel platební brány je ComGate Payments, a.s. 

https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267 

Dostupnost zboží

- Předpokládaný termín odeslání zboží je uveden u každého produktu.
- Zboží expedujeme v nejbližším možném termínu

 

Ekologická balení
Šetříme přírodu a používáme použité krabice 

 Protože nám záleží na přírodě, snažíme se k ní přistupovat co nejšetrněji. U nás v e-shopu to konkrétně znamená, že v maximálně možné míře používáme na balení recyklované krabice a výplně. Domluvili jsme se s řadou místních obchodů a jakmile vybalí své zboží z krabic, přijedeme si pro ně. Neputují tak zbytečně do kontejneru na papír, ale najdou další využití.

 

JAK JE TO U NÁS S BALENÍM? 

Jelikož nám záleží na tom, aby k vám zboží dorazilo v pořádku, nebylo mechanicky poškozené či dokonce rozbité, snažíme se každou objednávku důkladně zabalit ochranným materiálem a opatřit vše tak, aby zvládlo převoz až k vám domů. Naši zaměstnanci jsou v tomto ohledu velice pečliví, a věnují maximální úsilí tomu, aby k vám objednaná zásilka dorazila nepoškozená. Jsou učtovány náklady na balné 29 Kč.
Děkujeme za pochopení a věříme, že investovaných financí do řádně zabaleného zboží nebudete litovat!

 

 

Nevyzvednutí zásilky zaslané na dobírku

 

Pokud jste si objednali zboží na dobírku a zásilku jste si nevyzvedli, jedná se o porušení zákona, konkrétně § 2118 zákona č. 89/2012 Sb., který jasně říká, že „Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme“.

Pokud jste objednávku i přes Vaši zákonnou povinnost nepřevzali, jsou celkem dvě možnosti, jak tuto situaci vyřešit:

  • O objednávku máte stále zájem

Zboží Vám znovu zašleme, ale pouze po předchozí platbě (bankovní převod nebo on-line platba kartou). Celková cena objednávky bude navýšena o kompenzaci za předchozí nevyzvednutou zásilku. Stačí nás kontaktovat a rádi Vám sdělíme potřebné platební údaje.

  • O objednávku již nemáte zájem

Situace, kdy jste zásilku nepřevzali, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Naopak to znamená hrubé porušení kupní smlouvy dle § 2118, odst. 1,  zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník.

Odesláním objednávky a jejím přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu, účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasili v posledním kroku před odesláním objednávky a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

V případě, že Kupující bezdůvodně odmítne převzít zboží doručované zásilkou na dobírku, či v případě, že Kupující si zásilku, která byla uložena u doručovatele, nevyzvedne, je Kupující povinen uhradit skutečné náklady spojené s přípravou zboží a dopravou (dopravné) zákazníkovi. Zákazníkovi bude následně zaslán email s kompenzačním poplatkem ve výši 100 Kč vč. DPH. Výše uvedené neplatí, pokud zákazník před oznámením prodávajícího o expedici zakoupeného zboží písemně nahlásí prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy.

Tento poplatek obsahuje:

  • administrativní vyřízení objednávky, vystavení objednávky, faktury, zaúčtování faktury a zpracování DPH
  • vyskladnění produktů a jejich kompletace
  • zabalení do ochranného obalu a do balíčku
  • cenu obalového materiálu, krabice, pásky
  • poplatek (poštovné) přepravci na doručení k zákazníkovi
  • poplatek (zpětné poštovné) přepravci zpět k doručovateli
  • doplatek přepravci za zpracování vratky
  • rozbalení a likvidace použitého obalového materiálu
  • fyzické zařazení zboží zpět na skladové pozice
  • administrativní zařazení produktů zpět do prodeje na eshopu
  • vystavení dobropisu a jeho zaúčtování, zpracování DPH
  • vystavení této upomínky, faktury za tento poplatek a jeho účetní zpracování
  • zařazení mailové adresy do seznamu zákazníků, kterým nadále nebude umožněna platba na dobírku

Smluvní pokuta nabývá splatnosti dnem vrácení nepřevzaté či nevyzvednuté zásilky dodavateli. Prodávající je dále oprávněn zveřejnit takovou skutečnost na internetových stránkách informujících o nespolehlivých zákaznících a jiných obdobných portálech a zároveň takovému Kupujícímu bude další objednávka potvrzena jen za předpokladu výběru platby předem.

 

Vedoucí právního oddělení společnosti dTest, pan Lukáš Zelený, k dané problematice uvádí:

„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy. Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“


Uvědomte si prosím, že nevyzvednutím zásilky nám vznikají náklady na její poštovné (zadarmo ji po republice nikdo nepovozí), dále ji musíme rozbalit, zboží zkontrolovat, použité obalové materiály vyhodit a zajistit plno další administrativní a jiné práce. Tento čas, který musíme strávit s vrácenou zásilkou, bychom raději využili pro balení zboží pro někoho, kdo o něj opravdu stojí a těší se na něj.

Pro příště Vás tedy prosíme popřemýšlet nad tím, jaké dopady takovéto Vaše jednání může mít. Pokud jste o objednané zboží ztratili zájem, převezměte si ho, kontaktujte nás a vraťte nám ho na základě našich pokynů v zákonné 14 denní lhůtě.

Děkujeme za Vaši férovost.

 

 

 

 

Pro objednávky na Slovensko
můžete využít náš slovenský e-shop www.MobilySkalka.sk

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Zákaznický servis